דף הבית » כללי » כיצד פילינג חומצות עוזר להילחם בסימני הזדקנות מוקדמים

כיצד פילינג חומצות עוזר להילחם בסימני הזדקנות מוקדמים

כיצד פילינג חומצות עוזר להילחם בסימני הזדקנות מוקדמים
השאירו פרטים ונחזור מיד:

פילינג חומצות הוא טיפול קוסמטי יעיל להפחתת סימני הזדקנות מוקדמים ולשיפור מראה העור. טיפול זה מסיר את השכבה החיצונית של תאי העור המתים, ומאפשר צמיחה של תאים חדשים ובריאים. כתוצאה מכך, העור נראה זוהר, צעיר וחלק יותר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

האופן שבו פילינג חומצות נלחם בסימני הזדקנות

פילינג חומצות איכותי מסייע כנגד סימני הזקנות בדרכים הבאות: 

  • הפחתת קמטים וקמטוטים- פילינג חומצות מעודד ייצור קולגן ואלסטין, שני חלבונים החיוניים לשמירה על גמישות וחוזק העור. כתוצאה מכך, קמטים וקמטוטים נראים פחות בולטים.
  • הבהרת עור פגום- פילינג חומצות מסיר כתמי פיגמנטציה, צלקות וסימני אקנה. כתוצאה מכך, גוון העור אחיד יותר וזוהר.
  • שיפור מרקם העור- פילינג חומצות מצמצם נקבוביות רחבות בעור, מסיר תאי עור מתים, ומזין את העור. כתוצאה מכך, העור נראה חלק, צעיר ומבריק יותר.

סוגים שונים של חומצות לפילינג

יש לדעת כי פילינג חומצות יכול להתבסס על סוגים שונים של חומצות, כאשר לכל סוג של חומצה יש תכונות ייחודיות משלה כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • חומצה גליקולית: חומצת AHA (חומצה אלפא הידרוקסי) יעילה להפחתת קמטים וקמטוטים, הבהרת עור פגום ושיפור מרקם העור.
  • חומצה חלבית: חומצה נוספת מסוג AHA המתאימה לעור רגיש. היא יעילה להפחתת קמטים וקמטוטים, הבהרת עור פגום ושיפור מרקם העור.
  • חומצה סליצילית: חומצה זו היא BHA (חומצה בטא הידרוקסי) המתאימה בעיקר לעור שמן או עור עם נטייה לפצעונים. היא יעילה להפחתת הפרשת שומן, פתיחת נקבוביות סתומות ומניעת היווצרות פצעונים.
  • חומצה היאלורונית: חומצה זו יעילה במיוחד להעלאת רמת הלחות בעור, שיפור גמישותו ומניעת קמטים וקמטוטים.

פילינג חומצות מומלץ של דרמלוגיקה

מבקשת לקנות פילינג חומצות מומלץ, איכותי ואפקטיבי? כדאי לך להכיר פילינג חומצות ליקוויד פילפוליאנט של חברת דרמלוגיקה. מדובר על מוצר פילינג נוזלי חדשני ועוצמתי,  המשתלב בשגרת טיפול יומיומית ושוטפת בעור הפנים ומספק תוצאות טיפול מקצועיות. התכשיר משפר את מרקם העור, מפחית את מראה הקמטים והקמטוטים, מקטין נקבוביות עור מורחבות ומטפל בפיגמנטציה עודפת. כל זאת מוביל לקבלת עור רענן, מבריק, חיוני ובעל חזות אחידה.

השימוש בתכשיר פשוט וקל עם מריחה שכבת דקה של הפילינג על גבי עור יבש ונקי, השארתו על העור למשך כחמש דקות ושטיפתו במים. בנוסף אחרי שטיפת הפילינג אפשר למרוח על עור הפנים קרם לחות וסרום. מכיוון שמדובר בתכשיר עוצמתי השימש בו יכול בייחוד בהתחלה לגרום לתחושת עקצוץ. כדאי להתחיל לעשות בו שימוש הדרגתי פעם ביומיים. בנוסף, ביום בו עושים שימוש בפילינג זה, אין לעשות שימוש בסוג נוסף של פילינג.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן